Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/design/domains/tenzerdesign.nl/public_html/nudk/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the woocommerce domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/design/domains/tenzerdesign.nl/public_html/nudk/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the woocommerce-multilingual domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/design/domains/tenzerdesign.nl/public_html/nudk/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf-field-for-contact-form-7 domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/design/domains/tenzerdesign.nl/public_html/nudk/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/design/domains/tenzerdesign.nl/public_html/nudk/wp-includes/functions.php on line 6121
Over uit de Kunst - Nunspeet uit de Kunst
OPEN FUNCTIE general section overnachten in nunspeet

Nunspeet: Uit de Kunst!

Kunst is een belangrijk en onderscheidend onderdeel van de identiteit van de gemeente Nunspeet. En dan hebben we het over kunst in zowel de smalste als breedste zin van het woord. Kunst in alle vormen en maten. En overal!

De gastvrije dorpen Nunspeet, Elspeet, Hulshorst en Vierhouten willen hun bezoekers inspireren en hebben zoveel te bieden dat je het niet bij een enkel bezoekje kan laten. Alle activiteiten van zowel de gemeente, de culturele instellingen, bedrijven, winkels en horeca zijn daarom gebundeld onder één paraplu: Uit de Kunst! Wij wensen iedereen een schitterende tijd toe in onze inspirerende gemeente!

overnachten in nunspeet

Nunspeet uit de Kunst

De activiteiten van Nunspeet uit de Kunst zijn ondergebracht in de overkoepelende Stichting Nunspeet uit de Kunst. De stichting runt de informatiepunten (VVV kantoren) en ontplooit samen met partners, waaronder ondernemers, de gemeente en culturele instellingen, activiteiten die Nunspeet als kunstwaardige gemeente op de kaart zetten. Activiteiten die gerealiseerd worden met de steun van betalende leden en een enthousiast team van vrijwilligers.

RSIN/Fiscaal Nummer:

8545.98.455

Post en bezoekadres:

Telefoonnummer: (0341) 27 47 47
Bezoek en postadres: Dorpsstraat 23, 8071 BW Nunspeet

overnachten in nunspeet

Wie is wie binnen Nunspeet uit de Kunst:

Mail ons:

Wenda Westerhuis: wenda@nunspeetuitdekunst.nl

Yvonne Kruithof: promotie@nunspeetuitdekunst.nl

Evenementen: evenementen@nunspeetuitdekunst.nl

Jeannette Hoek: jeannette@nunspeetuitdekunst.nl

Karin Polinder-Beijeman: karin@nunspeetuitdekunst.nl

Esmee Rekers: esmee@nunspeetuitdekunst.nl

Algemeen: info@nunspeetuitdekunst.nl

overnachten in nunspeet

Doelstellingen en Beleidsplan

Visie

Wij zien kunst in brede zin als een belangrijk onderdeel van de identiteit van de gemeente Nunspeet. Met het erfgoed van de kunstenaars die in het verleden in en rondom Nunspeet hebben geleefd en de hedendaagse activiteiten op artistiek en culinair terrein kan Nunspeet zich op recreatief vlak onderscheiden van haar regionale Veluwse concurrenten. Het merk ‘Uit de Kunst’ kan zorgen voor nieuwe bezoekers voor de kernen Nunspeet, Elspeet, Hulshorst en Vierhouten. Bezoekers die terugkeren of langer verblijven en meer besteden. Een positieve impuls voor de lokale economie die moet leiden tot meer werkgelegenheid en een duurzaam aantrekkelijke gemeente voor bezoekers en bewoners.

Missie

Wij willen Nunspeet laten uitgroeien tot de meest gastvrije en inspirerende gemeente op de Veluwe. Om dit te bereiken streven wij naar een palet aan activiteiten dat Nunspeet het hele jaar door aantrekkelijk maakt, gastvrije en toegankelijke informatiepunten en een eenduidige heldere communicatie die alle doelgroepen bereikt. Dit doen wij niet alleen, maar samen met betrokkenen, stakeholders en ondernemers. We zorgen voor een breed draagvlak en win-win situaties. We handelen met respect voor de leefomgeving en de prachtige natuur die ons omgeeft.

Strategie: Verbinden onder een Uit de Kunst paraplu

De strategie van Nunspeet uit de Kunst is erop gericht om partijen met elkaar te verbinden en ervoor te zorgen dat alle activiteiten op het gebied van marketing, communicatie en promotie plaatsvinden onder één paraplu en met één heldere boodschap: Het is uit de Kunst in de gemeente Nunspeet! Zo worden wij met elkaar zichtbaarder en sterker. Om dit te bereiken werken wij samen met de gemeente Nunspeet, de culturele instellingen, bedrijven, organisaties, retail- en horecaondernemers. Om de meest gastvrije en inspirerende gemeente op de Veluwe te worden hebben wij voor de komende periode de volgende strategische pijlers gedefinieerd:

  • laden en verduidelijken van het concept ‘Uit de Kunst’. De voordelen van dit merkconcept eenduidig communiceren en uitdragen naar alle doelgroepen en betrokkenen: zowel recreanten, inwoners als ondernemers en stakeholders
  • zorgen voor brede communicatie en promotie van wat onze gemeente ‘uit de kunst’ te bieden heeft via alle kanalen waarmee we onze doelgroepen kunnen bereiken: de website, het Nunspeet uit de Kunst magazine, social media, kranten, beurzen, redactionele bijdragen in reismagazines, free publicity, enzovoort
  • het gezamenlijk ontwikkelen van nieuwe activiteiten, producten en concepten voor vrijetijdsbesteding, kunst- en cultuurbeleving, die passen bij het brede thema ‘Uit de Kunst’
  • Bestaande events en activiteiten gezamenlijk communiceren ‘onder de paraplu van uit de kunst’
  • Kunst zichtbaar maken in alle dorpskernen, in straatbeeld, bij ondernemers en de invalswegen
  • Zorgen voor duidelijk herkenbare, toegankelijke en gastvrije VVV-informatiepunten
  • Kwantitatieve en kwalitatieve informatie verzamelen over bezoekers
  • Introduceren van een citymarketing aanpak met onze gemeente als ‘product’ voor recreanten
  • Promotie: Samenwerken met regionale en landelijke marketingorganisaties als Visit Veluwe, VVV Nederland en het Nederlands Bureau voor Toerisme om Nunspeet regionaal en landelijk op de kaart te zetten.
  • Vergroten van de impact van social media door verhogen van betrokkenheid van inwoners (van de gemeente), zakelijke connecties en volgers
  • Zorgen voor nieuwe en/of meer inkomsten om activiteiten te financieren en continuïteit te waarborgen
Jaarplan 2022

Het jaarplan voor het jaar 2022 is hier in te zien en te te downloaden: Jaarplan 2022

This site is registered on wpml.org as a development site.